- Rimes
- Separar les paraules en síl·labes
- Identificar les paraules que comencin pel mateix so
- Identificar les paraules amb el mateix final, síl·laba o so
- Habilitat per explicar els sons que formen part de les paraules
- Manipular els sons de les paraules: dir una paraula sense un dels seus #sons.
- Lletrejo oral de paraula
- Escriptura de paraules
- Lectura diària de textos breus, concordes amb el seu vocabulari
- Augment de vocabulari amb la realització d'un diccionari
- Incorporació de les noves paraules en oracions
- Inclusió d'oracions en paràgrafs
- Treballar els prefixos i els sufixos
- Treballar les paraules derivades
- Realitzar preguntes amb opcions de respostes (subratllar la paraula correcta, sí o no, etc.)
- Augmentar la complexitat de les tasques. Per exemple, després de triar entre opcions, podrem preguntar i que responguin amb respostes breus, la informació de la qual estigui present en el text i, progressivament, exigir respostes més llargues i més elaborades.
- Llevar les paraules clau d'un text i que el nen les dedueixi
- Subratllar les paraules d'acord amb les consigna (substantius, verbs, adjectius, etc.)
- Reconèixer el temps verbal
- Parts dels textos separant-los en introducció, nus i desenllaç.
- Exercicis de reconeixement de paraules sense lletrejar-les.
- Completar paraules a les quals els falten lletres.
domingo, 5 de octubre de 2014
Activitats per la reeducació dislexies.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario